1405\01\06 20:59:06
بهرام سرمست به عیادت مجروحان جنگ تحمیلی رمضان رفت
تبریز-استاندار آذربایجان شرقی با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) به عیادت مجروحان جنگ تحمیلی رمضان رفت.
استاندار آذربایجان شرقی ،روز پنجشنبه به بیمارستان امام رضا (ع) رفت و در فضای صمیمی، از مجروحان جنگ رمضان عیادت و با آنان از نزدیک درباره مشکلات و مرارتهای جانبازی گفتگو کرد. گفتنی است:این ملاقات عمومی که با همراهی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران و مشاور عالی استاندار در امور ایثارگران صورت گرفت، با هدف تقدیر از زحمات کادر درمان در مداوای مجروحان جنگ و رسیدگی به مشکلات و احوالات جانبازان عزیز انجام شد. در این بازدید، سرمست علاوه بر گفتگوی صمیمی با مجروحان جنگ تحمیلی رمضان و خانوادههای آنها، با سایر بیماران و مراجعان بیمارستان نیز گفتگو کرد و جویای احوالات و روند درمان بیماران شد. استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید، با اهدای دستهگل، به صورت ویژه از کادر درمان، اعم از پزشکان، پرستاران، بهیاران و مدیران بیمارستانی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز تقدیر کرد..
.
بازنشر از : مهر